flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

10 saker ni troligtvis inte visste om mig

1. Jag sover alltid med två täcken, ett under och ett över

2. Jag har 7 kuddar i min säng, (prinsessan på ärten?)

3. Om någon börjar säga vad jag ska göra tex en kompis så sticker jag direkt.

4. Jag varje dag förundras över hur mycket tannie egentligen betyder för mig och hur fort det har gått

5. Jag älskar verkligen vintern men vill nu bara att det ska bli vår

6. Jag är sjukt shopping beroende beställer hem saker hela tiden känns det som

7. Jag tycker att pretty little liars är den absolut bästa serien någonsin, helt beroende

8. Jag är beroende av musik, har alltid musik på

9. Enligt mig är hungergames, titanic och eight below de bästa filmerna någonsin

10. När jag har tråkigt så bakar jag ofta, älskar att prova göra nya saker

Jag tycker det är skit roligt att åka skidor, haha

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: