flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

har haft fult upp...

men har faktiskt försökt blogga men ett inlägg som jag skrev igår på mobilen ville inte laddas upp :((
igåår drog jag i alla fall först till stallet sedan åkte jag och andrea in till stan :D vi åt mat och fick även med mig hem två nya tröjor bilder kommer :D

idag som det stog i inlägget innan har jag egentligen inte gjort något speciellt varit ute med tannie även badat henne, och som sagt rensat lite bland mina kläder även kollat på en film som var sjuukt bra som jag ycker alla borde försöka se,

EIGHT BELOW, som var baserad på en verklig händelse de är en man som är upptäckresare och pga av en snöstorm måste han åka därifrån. men planet som kommer och hämtar honom har inte plats för hans 8 hundar som är med honom. de som flyger planet säger att de kan åka tillbaka och hämta hundarna sen. så de åker tillbaka och lämnar hundarna kvar. men när han är isäkerhet så är det ingen som vill hjälpa honom att hämta hundarna alla säger att det är för farligt. men jerry som upptäckresaren heter gav inte upp och till slut fick han hjälp att åka tillbaka. undertiden får man följa hur hundarna hjälps åt för att överleva. tror att det var 155 dagar som dem var själva.  asso 8 hundar helt själva mitt ute i antarktis. 



 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: