flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

DROG UT MED BÅTEN!

så har inte hunnit bloggat, men tänkte sammanfatta lite vad jag har gjort i helgen :D

som jag  skrev i fredags så drog jag till stallet så vart det ett pass på quattro, vi tränade mest på framdelsvändnigar vilket gick väldigt bra. måste säga att degt var sjukt kul att sitta på hästryggen igen hade ju inte ridit på 2 månader.
 
sen när jag kom hem direkt in i duschen och sen börja packa, då mina föräldrar fick för sig att vi skulle ut och åka med båten, hade ju inte precis något emot det...
så vi åkte till norsan (norsholmen) vilket vart helt sjukt roligt. så kom vi hem igår vid halv tio tiden, då elin ringde mig och undra om jag skulle hänga med och träffa några kompisar. själklart svara jag ja.
så gick ut och hade det AWESOME.

sen vaknade jag nu, med lite huvudvärk så får se vad jag hittar på idag.


arkiv bild
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: