flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

VADÅÅÅ GRYMMT SOMMARLOV!!!!

vet att sommarlovet inte är slut men hur lång tid är det kvar då? 
ehhh jo cirka 10 dagar. så tänkte skriva en summering av mitt sommarlov ändå :D


måste ju börja någonstans så om ni har missat det så är jag ju längre inte medryttare på lukaz. och det beslutet tog jag ju för att jag helt ekelt hade tröttnat på hästar hade ingen motivation(eller vad man säger) ja tyckte det inte var roligt helt enkelt (hade inget me lukaz att göra). 
så jag bestämde mig för att ha en häst fri sommar och det har ju gått förvånandes värt bra har varit i stallet 2 eller 3 gånger tror jag.

dock saknar jag det verkligen nu och skulle typ döda för att få sitta på en häst igen. har inte suttit på en häst på 2månader. så ahh att få sitta på en häst igen skulle ju ine vara helt fel :P


men sen en till stor sak som har hänt är väll at jag har skaffat en liten hund. som jag och min familj köpte 12 juni alltså samma dag som skolavslutningen. hon har nu fyllt 4 månader, som vi kallar för Tannie fast hennes kennelnamn är då Foxyways Tania By T. hon är då av rasen jack russel. och är en glad liten prick. 


dålig bild men får duga så länge:P


men sen har jag varit vid sommarstugan och hos mormor på åland, åkt ut med båten, varit med kompisar, badat, varit på öland och shoppat såklart nej men har haft fullt upp hela sommaren och tror faktiskt att detta är den bästa sommaren på länge. 

sen finns det ju alltid lite privata grejer och det behöver vi ju inte ta upp här:P







här är lite bilder från min sommar dock bara mobilbilder. sen vart dom lite konstiga storlekar men hoppas ni överlever :P 

ska även tomma mmin systemkamera sen så kanske kommer lite mer bilder någon dag :D
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: