flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

HÄRLIG TORSDAG!!!

skolan gick fort idag och guud vad skönnt det var. vi var jätte nåra då inga bussar gick.
så vi hade eget arbete hela dagen haha skrattat mig egenom dagen men ändå fått skiit mycket gjort.
kommer ni ihåg att jag för någon dag skrev att vi hade 10 uppsatser/prov på två veckor nu några dagar senare med intensivt plugg har jag bara 4 st kvar :D DUKTIG TJEJ :D

a i alla fall gick hem med sandra och casper efter skolan, snälla dem var som väntade i en kvart på mig efter skolan :D eftersom dem hade idrott på elevens val slutade dem tidigare :D

aja nu ska jag packa lite inför helgen och även städa mitt rum sen ikväll blir det bara chill hela kvällen :D








katten ligger i min säng och ger mig lite sällskap

tänk att det är nobel i morgon shhitt var roligt de ska bli :DDDD
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: