flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

jag ber om ursäkt...

har inte bloggat på en vecka men har haft fullt upp förra helgen efter nobel var jag i göteborg gick upp 6 på lördagen och gick ju och la mig vid typ 3-4 tiden. så var ju döds trött sedan sov jag väll några timmar i göteborg inte mycket alltså. 

men vi hade sjuuuukt kul där nere :D kom hem sent på kvällen så det var bara att gå och lägga sig efter att ha sovit typ 5 timmar på hela helgen.

sen vare ridning i måndags, och lucia träning onsdag kom hem lite efter sex, upp extra tidigt på torsdag och träna inför lucia sedan luciauppvisning först skolan sedan liljegåården. 

och som jag skrev för typ 1 och en halv vecka sedan hade vi ju 10 prov/uppsatser som skulle in innan jullovet så har ju kämpat lite med dem också har 2 kvar som ska bli klara nu på  3 dagar  :P 

så har inte riktigt haft tid att blogga som ni kanske förstår så jag hoppas ni förlåter mig?????



min lilla ängel så söööt när hon va liten :D 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: