flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

MIN HELG!!!!

LÖRDAGS: var jag på öppet hus på IT:gymnasiet, bra skola men inget extra. sen åkte vi till gränby och handlade nya vinterskor nu när vintern har kommit.

sen på kvällen packade jag bara och chillade lite.

SÖNDAGS: tog tåget till stockholm och chekade in på hotellet sedan gick vi och åt på en "resturang". sen in till mässan där jag inte hittade något alls. tycker inte mässan var så bra som den brukar vara men men. 

showen dock tycker jag var jätte bra, lika bra som alla andra år :D 

MÅNDAGS: åt jätte god frukost på hotellet, sedan gick vi i globen city och handlade lite saker,

sedan åkte vi till hollister och köpte en jacka. och sen tog  iv tåget hem.
 
åkte direkt till stallet och red där programmridning stog på schemat vi skulle rida LB:1 gick väll ganska bra. nöjd i alla fall D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: