flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

GODMORGON VÄRLDEN eller något sånt!!!!

klockan ringde precis så ska väll snart gå upp och fixa mig för dagen, tänk att det är sklavslutning i morgon shiiit att tiden går så jävla fort. känns som bara någon vecka sen vi var ute på prao. denna termin har varit lite fram och tillbaka kan man säga.

ena stunden har vi faktiskt varit en klass och andra stunedn mår bara alla skit. enligt mig har det bara blivit värre nu dom senaste veckorna men det har nog vi alla olika åsikter om. men jag vill inte sitta här och skriva massa negativt det är bättre att försöka tänka på det positiva eller hur???

vi har hunnit med att göra så sjukt mycket roliga saker under den här terminen med klassen. dock så har vi haft det ganksa tungt också, har haft sjukt mycket läxor men shiiit vad skönt det är nu när dom är avklarade. 

nu har vi bara idag och i morgon kvar sen går vi på sommarlov och om 10veckor sista året på örsa snacka om att det känns sköööönt. längtar så himma mycket till gymnasiet just nu. men ändå sjukt tråkigt att lämmna alla man har delat alla barndomsminnen med och hela sin uppväxt. men vi har ändå ett helt år kvar och jag tycker att vi ska försöka göra något bra utav det.

och sen tycker jag att alla i DELTA ska sammla sina krafter så kör vi hårt idag mot NIORNA. tror inte jag har berättat men på örsaskolan är det en tradition typ att 8:orna möter 9:orna i fem kamp så idag ska vi köra hårt gubbar och gummor. 

dock kommer vi någ förlora så jävla hårt då vi är sjukt mycket mindre och sjukt dåliga på att sammarbeta.


random bild.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: