flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

shiiit vilken dag!!!!!!

åssso shiit kan inte förklara med ord hur jävla trött jag e nu :P

var ju *sjuk* igår så skulle egentligen inte åkt till skolan idag men kämpe som jag e så gjorde jag det och det har varit en blandad dag.

cyklat 1,5 mil så mina ben har typ dött kan nästan inte gå. men var sjukt roligt. hade ju bra sälskap, det löser deet mesta.

drog vidare till stallet sedan för att hoppa ett pass teräng vart att rida quattro var faktiskt ganska roligt. pigg och glad häst. sofie fotade så ska försöka få tag i bilderna så kommer dom upp här sedan.

nu blire att sätta på någon film med failjen eller något sen blire sängen, händer ganska mycket i morgon men tyvärr inget jag kan säga.

blir två bilder på lukaz som ni sätt förut så länge.

saknar min lilla gulliga konsitga ponnyn<3


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: