flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

18 maj

idag på förmiddagen tog jag faktiskt tag i skolarbetet, eftersom att jag låg efter i NO:n så tog jag tag i det i dag och jobbade typ i kap de 10000 sidor jag låg efter. mej men a nu ligger jag nästan i kapp i alla fall.

sen drog jag till stallet, men eftersom att lukaz e halt och jag alltid rider lektion på fredagar så vart det att låna en ridskolehäst. det var snowy och jag tror aldrig att jag har ridit henne förut kommer faktiskt ärligt talat inte ihåg. i alla fall vi skulle egentligen rida ut men det började regna så det vart ett dressyrpass.

hon var faktiskt riktigt trevlig att rida och rider henne gärna fler gånger. vi började först med att rida fram på fyrkant och volter. hon kändes lite vinglig och är ju inte så van vid att rida andra hästar än lukaz så det var lite svårt i början. men efter ett tag tycker jag faktiskt att jag hittade knapparna och det gick mycket lättare :D.

så jag tycker det var riktigt roligt i alla fall och jag är helt klart nöjd med ridpasset idag :D:D
hoppas det var okej att jag lånade bilden. har lånat den från http://www.savaridcenter.se och på bilden är det snowy och Elin.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny Zettergren
skriven :

Du har ridit henne förut! Tror du har hoppat henne också:)

2 elin - storochlitenhast.blogg.se
skriven :

bästa hästen <3