flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

BÄSTA DAGEN EVER!!!!!!

shiiiit, sjuk dag

konfirmerades ju idag och kan säga att allt gick perfekt.

måste tacka alla SKU:are och specielllt måns och måns för allting ni har verkligen gjort så att just våran konfirmation vart så himmla lyckad. vi kunde inte fårr bättre konfaledare. och vi har helt klart varit den bästa gruppe konfirmander. har kommit alla så himmla nära nu känns ddet som så himmla synd att det är över men så sjukt sköönt att vara konfirmerad.

och släkten var ju helt underbar idag, skulle aldrig ha kunnat fått en bättre släkt. hade ju inte något speciellt jag ville ha bar en sak. men kan säga att presentterna var bättre än bäst. sjukt fina, och mamma och pappa jag älskar verkligen er kunde inte fått en bättre present nu ska bara allt fixas så blire här perfekt.

sen vädret var ju underbart så det kunde man ju inte heller klaga på och sen går lllooorreeenn och vinne eurosongcontest.

DENNA DAG KOMMER JAG MINNAS SÅ LÄNGE JAG LEVER<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: