flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

FELICIA HENRIKSSON!!!!

Ja jag heter Felicia Henriksson och fyller 15 i år. och då undrar ni varför jag heter flisanfeliciahenriksson.blogg.se jo för att feliciahenriksson.blogg.se som jag ville heta var redan upptaget.
på fritiden är jag typ alltid i stallet, annars är jag med kompisar eller gör något annat kul :P
jag har gått på konfirmatiion från i höstas och det är nog det bästa jag har varit med om, kommer sakna det så himmla mycket nu när det snart är slut.
Jag är nästan alltid på bra humör och skrattar åt allt.
när jag är i stallet rider jag en ponny som heter Lukaz han står på Säva ridklubb men är en privathäst. han är född 2004 och alltså 8år. vi har inte tävlat någonting då jag inte känner att det är våran sak tillsammans.
om det är något mer ni vill veta är det bara att kommentera :D
FELICIA
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sara bjerkiiiis
skriven :

Pööööss

2 andrea
skriven :

FELICIA!!!!! :DDD