flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

hejhej!!!!

är ledig idag så har precis gått upp från sängen:D 
ska snart gå ner och äta frukost antar jag :P
sen ska jag åka till stallet har inte varit där sen i lördags så det känns rätt konstigt.

igår kväll så var det ju konfa kan säga att det var jätte skönt att gå på det. först hade vi en liten andakt då vi typ skulle sjunga lite och sen kom typ det som jag inte ville att vi skulle göra. vi skulle tänka typ på någon vi saknaar typ eller någon vi gilllar. 
(jag gråter aldrig för folk) men igår så gick det typ inte att hindra satt typ och grätt i kyrkan under andakten och tillslut klara jag inte mer så gick ut. 

så det vart ett litet gråttkalas eller vad man ska säga men det var sjukt skönt att bbara kunna gråta ut.


antar att ni har sett min nya header:D:D:D det är cissi som har gjort den
tack så sjukt mycket :D:D
cecilias blogg hittar ni här http://cissialskarpeter.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elin! :)
skriven :

skit snygg header!

2 Elin
skriven :

sv: Tack!:D