flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

idag...

imorse drog jag med pappa till standå jag inte hade något annat för mig. han skulle köpa tapett så det var väll inte så intresant.

sen på hemvägen vart det ett stop på donken och sedan vidare till Maxi. sprang in på apoteket och köpte en ny brun utan sol fast mamma och pappa precis köpte en. men här om dagen när jag skulle taa lite så var den i princip slut så. det måste finas en tjuv i mitt hus???

sen när vi kom hem så tog jag typ en snabb dusch och satte på mig de snyggaste kläderna jag har. elle vad säger ni alex och andrea??

på kvällen vart det i alla falle n lite cykeltur med lite kompisa som slutade att elin och sofie kom hemtill mig. de åkte hem vid typ 11 eller något.

a det var min intresanta dag:P:D


random bild
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: