flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

KÄNNS INTE BRA NU...

kan börja med att jag inte kommer vara på topp veckorna fraöver. som alla antagligen har fattat så är ju lukaz halt. och han var på ultuna iddag. han ska nu få 2 veckors vila att börja med sen ska han på återbesök. 

och om ni läste min förra blogg julmustt så vet ni att för ca 1 månad sen tog jag ett jätte svårt beslut. där jag bestämde mig att i juli så ska jag sluta och om 2veckor är det ju nästan juli och man vet ju inte om han är frisk då. så jag kommer antagligen aldrig mer sita på honom igen. 

sista gången jag satt på honom var pay and jumpen.





trodde  aldrig att det skulle vara så här svårt...


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 andrea
skriven :

<3

2 Elin!
skriven :

Jag finns alltid om du vill prata om det här! <3333

3 Emelie
skriven :

<3<3

4 Cissi
skriven :

<3

5 Jenny Zettergren
skriven :

<3 Ska du sluta rida honom? <3