flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

MIN VECKA!!!!

Har haft fullt upp hela veckan så har inte hnnit sätta mig vid datorn. t.ex i tisdags så drog jag i väg på konfiramtion, LIKA ROLIGT VARJE GÅNG.

sen i går så åkte jag direkt till stallet, och så var det att hoppa pay and jump 80cm. var faktiskt min och Lukaz första fattar inte att jag inte har startat det tidigare med honom. men i alla fall vet inte om jag ska skriva att det gick bra eller dåligt. på framridningen ramlade jag i alla fall av och sen inne på banan så hade vi ingen fart alls han lysnade inte på skänkeln för ett öre. men han hoppade i alla fall fast på sista hindret så fick vi ett stop fast det tar jag helt klart på mig. så det vart 4 fel. har en film men vi får se om jag orkar/hinner lägga upp den. och

idag så vart det direkt efter skolan att dra ner till kyrkstugan då vi ska fixa till konfa showen. KOMMER SAKNA KONFAN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET.


sommarlov??
ja tack!!!!


FELICIA
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofie
skriven :

Superkul med pay and jump ;)