flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

PRESENTER!!!!

nu kommer lite bilder på mina presenter som jag fick igår. dock har jag inte fått alla då vissa bara e bestälda, och han inte komma hem tills igår så får dom så fort dom kommer hem.

sen från mina föräldrar så fick jag ju en presenten som jag aldrig kommer glömma, tänker inte skriva ut här än vad det är. men kan säga att egentligen skulle vi ha åkt och kolla på den idag men en liten tråkig sak hände så blir troligtviss nästa helg om allt är okej då.

från min morbror och moster fick jag ett
halsband från fossil i äkta silver. sjukt min stil, tycker verkligen det var as snyggt,


från min morbror och moster fick jag också ett armband i silver också helt klart min stil, detta kommer sitta fast klisstrat på min arm. 


fick även ett halsband med örhängen i äkta silver från AAGAARD från min morbror och moster, kan ju inte mer än tacka. allt var sjukt fint.


av två av mina kusiner fick jag ett halsband i äkta silver från GULDVIVA. tack så jätte mycket var sjukt snyggt.


av några av våra kompisar så fick jag ett armband i äkta silver från MOOD, som man kan köpa till berlocker. dom hade köpt till en som var en sko (converse) armandet var riktigt snygg och väldigt bra då man kan önska sig berlocker till det. tack så jätte mycket :D 


och av min kära mormor så fick jag ett halsband i äkta guld med ett kors på och i mitten är det en diamant.  tack så sjukt mycket mormor var verkligen jätte fint och precis ett sånt som jag ville ha.


av en av mina kusiner fick jag två såna här. sjukt snygga och kan verkligen tipsa om dom, kommer från orrefors.


av min en av mina kusiner fick jag också en bok om hundar. sjukt bra och sjukt nödvändig tack så jätte mycket
:D:D:

Kelsey  Watch - 000_MULTI - Watches / Jewelry, from Tommy Hilfiger(bild lånad från tommy hilfigers sida)
en klocka från tommy hilifger som är beställd, fick den av min farbror och faster och kusin. tack så sjukt mycket :D:D


sen fick jag ju som sagt .... av mamma och pappa och två sjukt snygga skålar som ett mine. men dom är där nere så ni får tyvärr inga foton.
och sen lite mer saker som sakt av lite släktingar och vänner som är där nere :D:D

sjukt nöjd över alla saker fick allt på min önskelista, dock hade jag ingen då det inte var något riktigt viktigt jag ville ha.

vi höres
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: