flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

sorry...

shit har sjukt mycket nu så uppdateringen kommer inte vara så bra men så fort jag har någon tid över så lovar jag att jag gör ett ionlägg. och efter söndag ska jag blogga på igen.

var ju och handla med mamma igår och lovar att jag slänger in bilder på allt sen. dock intenu men som sagt om några dagar har jag mer tid.


just nu sitter jag och jobbar med engelska uppsatsen som ska skrivas i morgon eller vad man ska säga. vi ska skriva den på våran engelska lektion i morgon som ge oss vårat betyg  på skrifftliga delen. har bestämt mig vad jag ska välja för ämnen. och om det skulle vara en svenska uppsats så lovar jag att jag skulle få A. men nu ska den ju skrivas på engelska sen och det kanske inte är mitt bästa ämne.


tänker inte skriva vem jag ska skriva om. men det är i alla fall om en tjej som verkligen betyder sjukt mycket för mig just nu...

random bild


ni får ha det göööööt så lovar jag att blogga på sen efter helgen ;:D:D


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: