flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

VÄDRET!!!!!

har ni sett vädret eller????
riktigt skönt nu hoppas det strannar ett bra tag nu:D
så jag har spenderat min dag utomhus. har fotat några bilder vart så himmla sugen så tog min systemkamera och sprang ut, dock är jag inte så duktig men tänkte bjuda på några när jag har laddat in dem i datorn:D

åkte till stallet lite snabbt förut också dock har inte Lukaz blivit bättre utan i så fall sämre. han var ju halt på höger fraam men nu har han även blivit varm på vänster fram också så han är nu halt på båda fram. så han har nu boxvila.
vi skulle ju åka och sluutmätta honom på tisdag så vi får se vad som händer med det.
Det är inte mycket som går bra nu. 

jag har sjukt många beslut att göra nu, inget av dom är precis lätta.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emelie
skriven :

Fin bild :)<3

2 Emelie
skriven :

Vad synd att lukaz är halt :(<3

3 Cissi
skriven :

Lilla Lukaz, hoppas han blir bättre!