flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

fyfasiken vad skönt om en timme äre fredag

FREDAG i morgon sen helg :)

skolan fick snabbt och bra idag sköönt:) mötte upp Matilda efter skolan så tog vi bussen till stan. gick runt i lite affärer sedan gick jag till mammas jobb där hon och pappa stig och väntade.

åkte till gymnasiemässan på fyrishov. har fått en helt Klat favorit skola som jag ska på öppet hus på i helgen.

kan inte fatta att om några månader måste jag ha gjort mitt val om vilket gymnasium jag vill gå. blir nervös när jag tänker på det vill så gärna hitta rätt lixom. aja vi hoppas att det slutar bra.

nu ska jag i alla fall ta och sova, söövv gööt allihopa :)


pepparkaka och julmust är aldrig fel :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: