flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

Nov. 13, 2012

i lördags var på thoren på öppet hus. trivs faktiskt väldigt bra där, fina lokaler, engagerade lärare. sen är det mysig stämning på något sätt, seb ligger ju skolan på stan vilket är sjuuukt skönt. sen är deras största plus deras upplät av schemat :)

på kvällen var jag även på bio. James Bond 007 han är ju sjukt cool och filmen var helt klart sevärd :)








i söndags gjorde jag inte så mycket busade med tannie, Städa mitt rum, kolla på film äh och lite annat.

igår var det en helt vanlig dag i skolan, sen drog jag till stallet och red ett markarbets pass på snowy. gick sådär, lite sämre i början men på slutet satt nästan allt :)

och idag hade vi matte prov i skolan som gick piss dåligt. kändes det som men vi får se.


när jag var ute med tannie idag var vi inte riktigt sams om vart vi skulle gå :P

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: