flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

friday again!!

veckorna går så himmla fort, men klagar inte skönnttt med helg igen:)
inget speciellt hände i skolan idag, lugn dag :)





igår var jag ju på lurbo med klassen, skrev ett inlägg igår innan jag gick och la sig men råkade radera det, klumpig som jag e :P

gick ganska bra igår, är nöjd och sjukt glad att jag har gjort det :) sprang såklart med matilda :) <3

dagen bjööd på riktigt mycket skratt, shiit vad vi rammlade hela tiden. och min lilla gumma rammla ner för ett stuup :S
sen sprang vi båda igenom två vattengravar som var ca 50 cm. Hahhaha a blööttt dag kan man säga.

sen på kvällen tog jag mig ut och gick ca 5km :)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Snurran
skriven :

Haha ja Ojojoj! tur att jag hade dig :)<3
Puss gumman