flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

MIN VECKA :D

MÅNDAGS: helt vanlig dag i skolan inget speciellt hände, efter skolan drog jag till stallet och där var det ett hopp-pass som stog på schemat. vart att rida Sir Louie eller Louie som han kallas. en stor häst haha inte alls van vid det, han var väldigt cool i alla fall, snabb men sjukt revlig och som sagt väldigt cool. men är nöjd över det passet :D

TISDAGS: sjuuuk dag hahha nerå men i skolan var det inget speciellt, men efter skolan hängde matilda (http://snurri.devote.se/) med mig hem. och efter att vi varit ute med tannie drog vi till uppsala och gick runt ett tag för att sedan möta upp några killkompisar från klasssen. vi åt på donken (standard, bara för att det inte finns i våran lilla by:( haha). sen stog det läskiga på schemat, paranormal activity 4. shiiit vad rädd jag var satt typ och grääät :P
sjukt bra film i alla fall om man gillar skräckisar :D

ONSDAG: på kvällen drog jag upp till salnecke till sandra, för att försöka sälja lite plastpåsar :P 

TORSDAG: drog hem efter skolan och var bara hemma hela kvällen :P

FREDAG: åkte med familjen till stockholm och hade lite myys :D

LÖRDAG: sprang för första gången med tannie, hon var faktiskt väldigt duktig och lärde sig fort. om hon får träna på det fler gånger kan hon hänga med mig varje gång jag springer :D

SÖNDAG: åkte till stan, handlade lite, som sagt åkte vi till en åker där tannie fick springa av sig lite :P
och nu på kvällen haft lite myys med familjen, ätit suppppper god mat :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: