flisanfeliciahenriksson

I MAKE THE BEST OF MY LIFE

MIN VECKA :D

tänkte ta och sumera min vecka eftersom jag inte har bloggat på hela veckan :D

MÅNDAGS: red ett dressyr pass på arletta gick faktiskt ganska  bra är nöjd. var andra gången jag red henne så har inte hittat så många knappar. jag tycker hon är ganska svår, men fatiskt mycket roligare än jag trott :DDD
så vi får hoppas att jag får rida henne fler gånger :D:D:D

TISDAGS: elin hängde med mig hem från skolan vi gjorde inte så mycket, men det är alltid trevlig men sällskap :D

ONNSDAGS: fyllde år så vart uppvaktad, eller vad man säger:P på morgonen och fick lite presenter. hade ju inte önskat mig något speciellt, så vart jätte nöjd med presenterna :D:D

sen i skolan hade vi någon slags friluftsdagd eller vad man ska kalla det, vi tävlade klassviss. var inte så roligt men bättre än lektioner :D

TORSDAGS: åkte in till enköping med klassen och var å ungdomdenshus, och tyu lajvade :P var inte heller så roligt men bättre än lektioner som sagt :D

FREDAGS: Inget speciellt, lugn kväll :D


Photo: Grattis min egna lilla
Bumbibjörn! <3

fyfasiken vad söta vi e <3



 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Snurran
skriven :

Ååh, finaste flisan! <3 love u